Září 2013

Nicki Minaj

30. září 2013 v 14:20 | S* |  Osobnosti
Onika Tanya Maraj, lépe známá pod svým uměleckým jménem Nicki Minaj, je rapperka a textařka z New Yorku. Narodila se roku 1982 ve městě Saint James. Její rodina byla indo-afrického původu. Když byla malá chtěla být zdravotní sestřičkou, kvůli tomu, že ráda pomáhá lidem. Nicki navštěvovala Střední školu Elizabeth Blackwellové 210, kde hrála na klarinet. Úspěšně pak absolvovala LaGuardia High School, kde se specializovala na hudbu a divadelní vystupování.
Nicki Minaj vydala svůj první mixtape roku 2007. Nesl název Playtime Is Over a vyšel u společnosti Dirty Money Records. Po boji mezi nahrávacími společnosti nakonec zvítězila Young Money Entertainment. V září 2009 Nicki prohlásila že s nimi uzavřela kontrakt zahrnující vše od sponzoringu po reklamu. Její první album se jmenuje Pink Friday, vyšlo 19.listopadu 2010 a objevila se dokonce i jeho deluxe edice. Celkem se v USA alba prodalo okolo 1,7 milionu kusů.
Její druhé studiové album bylo ohlášeno v listopadu 2011, jeho název je Pink Friday: Roman Reloaded. Album bylo vydáno 3. dubna 2012. V první týden prodeje v USA se prodalo 253 000 kusů. V září oznámila vydání re-edice alba s názvem Pink Friday Roman Reloaded: The Re-Up, která byla vydána v listopadu 2012. Re-edice obsahuje úspěšné písně z původního alba a navíc několik nových písní.
Její nejznámější písničky jsou Starships, Pound The Alarm, Super Bass, Va Va Voom, High School, ...

[24.9.2013] - Zápletky s Markem aneb poslední hodiny dnes ve škole

24. září 2013 v 17:51 | S*
Dneska ve škole - přestávka před poslední hodinou. Měli jsme čekat ve třídě u dveří, než si pro nás dojde pan učitel Trávníček a půjdeme na počítače. Šla jsem ke dveřím za Anetou. Samozřejmě tam byl i Marek, a ještě Petra s Lenkou. Zaslechla jsem Marka, jak se baví s Petrou a Lenkou a používá naši hlášku "A letíš dáál". Tak jsem to nasraně řekla Anetě a ta mu to hned řekla. Pak tam byla taková diskuze, že jestli Aneta je moje mluvčí. Nakonec se roli mého mluvčího ujala Lenka. Marek řekl Lence, že jestli po něm něco chci. Řekla jsem, že ne. Nakonec jsem si to ale rozmyslela, a řekla jsem Lence, ať mu dá facku. Lenka mu tu facku samozřejmě dala, a já jsem řekla Markovi "Chaa, to bylo za mě". A Marek po mně hodil svoje učebnice, které měl v ruce. Lenka to samozřejmě schytala taky.
Když zazvonilo, učitel si pro nás došel, a my jsme naběhli k počítačové učebně. U učebny se všichni mačkali a Marek se díval na mě a řekl "Nepotřební jdou stranou" a odsunul Dominika, přitom se začal smát. (To jako říkal mně? Jako prooč?:D)
Do počítačové učebny jsme vyběhli, aby jsme si každý chytli počítač. Od Marka jsem byla cca 1 m, seděl zádama naproti o jedno vedle (:D). Jak jsme si sedali k počítači, Marek měl v ruce třídní knihu, kterou šel zanést na stůl a jak procházel kolem mě, mrdnul mě třídnicou do hlavy, tak jsem ho na oplátku pléskla (:D). Zapla jsem počítač, přihlásila se, poté se přihlásila na Facebook a ASK.fm. Petře, co byla vedle mě, říkal "To zas budu mít na ASKu otázek", když jsem se přihlašovala na svůj ASK. (-,-). Tu hodinu jsme měli Svět práce a měli jsme stáhnout 2 příjimací zkoušky na střední školy a přesunout to do jedné složky. Pořád mě to nějak nešlo přesunout do jedné složky, ani půlce lidí z naší třídy, takže úplný zmatek. Tak jsem teda zvedla ruku a zeptala se učitele, jak to tam mám uložit, tak mi poradil. Zbytek času jsem byla na Facebooku. (jak jinak:D)
Minutu před zvoněním jsme všichni vypli počítače a šli jsme si stoupnout ke dveřím. Učitel nás odvedl do šatny. Protože jsme měli ještě odpolední vyučování, tak jsem šla s Anetou na obědy. Měli jsme brambory, čevabčiči a špenátovou polévku. Já s Anetou jsme si sedly k vedlejšímu stolu, než byl Marek. Já jsem si sedla tak, že jsem mu viděla do xichtu (:DD). Takový tajemný výraz měl, jak jedl. Marek pak dojedl, a já s Anetou jsme si šly ještě přidat, měly jsme celkem hlad. Pojedly jsme, přitom jsme pořád o něčem kecaly, a šly jsme do šatny se přezout. Když máme odpolední vyučování, nemůžeme být ve škole, max. na obědech a v šatnách si necháváme věci. Vyšly jsme ze školy ven, a protože Aneta bydlí kousek od školy, šla si zanést tašku domů, já jsem vedle ní jela pomalu na kole. Po chvíli jsme šly zpět ke škole. Vedle školy máme kolárku. Čekal tam jediný člověk. Marek. Aneta šla za ním a něco si povídali. "Zradáá" zvolala jsem na Anetu. Ta se začala i s Markem smát. Šla jsem si sednou na schody ke škole, protože tam nikdo nebyl a zároveň jsem tam nechtěla být sama s Anetou - s Markem. Aneta šla za mnou, po chvilce šla za Markem a něco si řekli (vůbec nevim co -,- :D) a šla zase zpátky za mnou. Ke kolárce došly Petra a Lenka, kde byl i Marek. Aneta šla za něma. Já jsem šla taky za něma, když už jich tam bylo víc a nebyl tam jen Marek. Pak tam něco říkali, první jsem vůbec nechápala a pak jsem jako pochopila, o čem mluví (:D). Když už se blížil začátek hodiny, Učitel nám otevřel dveře školy, abychom mohli jít do šatny. První šla Petra, za ní utíkala Aneta, aby se ty dvře nezavřely (protože zvenku to otevřít nejde), pak jsem šla já a viděla jsem, jak za mnou běží Marek. Tak jsem teda zrychlila, otevřela polootevřené dveře, Marek byl těsně za mnou, takže jak jsem vešla do školy, přivřela jsem za sebou dveře takovou rychlostí, abych je nenechávala Markovi otevřené. Ty dveře ho trochu praštili (dobře jáá:D), takže jsem rychle začala utíkat. Marek mě dohnal a vlepil mi pohlavek a totálně se řechtal, že co si to jako dovoluju. (:D) Vyšli jsme ze šatny, a šli jsme nahoru po schodech do učebny Výtvarné výchovy. Přede mnou byl opět Marek, otevřel dveře Petře a ještě někomu, teď jsem tam byla já, teď se začal smát, ale já jsem věděla, že chce udělat to samé - zavřít přede mnou dveře, takže jsem si počkala, než odejde. (:D) Ve výtvarce jsem seděla s Anetou, Marek seděl za mnou ještě s Petrou, druhým Markem a Liborem. Měli jsme zadanou práci, co máme malovat. Po chvilce jsem potřebovala kružítko. Mám ho v takové krabičce, která vůbec nešla otevřít. Řekla jsem Anetě, ať to zkusí otevřít. Nešlo jí to. Dala to otevřít Petře, ale ta to taky nemohla otevřít. Petra to dala Markovi, ten mi to otevřel. Ale ne na dlouho! Jak jsem si stoupla, tak to zase zavřel! Pff (:X :D) Řekla jsem mu, že je debil, ten se na mě podíval takovým divným pohledem. Nakonec jsem si to otevřel sama (:DDD). Po zbytek hodiny mě otravovali spolužáci, hlavně Dominik. (-,- :D). Zazvonilo, šli jsme do šatny a pak hurá domů. Ze školy jsem jela sama na kole, protože 9.A odpolední vyučování neměli, odpadlo jim to. Jinak jezdívám ze školy s Radkem.

Tak, to bylo to nejlepší z dnešního dne :D:D
Děj se odehrává v čase 12:30 - 15:10. Všechno to je pravda :D

Hry na oslavu narozenin, párty, ...

21. září 2013 v 17:56 | S* |  Rady, tipy, triky, ...

1) PRINCEZNY

Hra se hraje ve více než deseti lidech. Dívky se posadí do kruhu na židle a kluci jdou za dveře. Zatím si každá vybere jednoho kluka za dveřmi, ale ani jeden nesmí být zvolený dvěmi dívkami. Potom budou chlapci chodit po jednom do kruhu a k té o které si myslí, že si ho vybrala si klekne. Pokud se strefí, dívka mu dá polibek. Pokud ne tak mu dá facku a kluk musí jít zpět za dveře a čekat než na něj dojde řada aby mohl hádat znovu.
Tato hra je skvělá a hodí se spíš na tábory na lyžáky atd.

2) TESTY IQ

Vytiskněte následující text pro každého budoucího hráče, rozdejte a čekejte jak to dopadne.
Je to chyták, opravdu si to pořádně pročtěte, snad pochopíte oč jde ;-)

1. Nejprve si řádně přečti všechny instrukce tohoto testu
2. Napiš nahoru doprostřed své jméno
3. Zakroužkuj číslo jedna u první instrukce
4. Nakresli do levého horního rohu 4 čtverečky
5. Napiš dolů do pravého rohu slovo "muminek"
6. Vypočítej příklad: 17+5+22+18+9+13=
7. Nakresli úhlopříčky do čtverečků v levém horním rohu
8. Zakroužkuj slovo "muminek"
9. Před každé číslo instrukce nakresli " * "
10. Podtrhněte každé slovo, které obsahuje písmena "n" nebo "N" v instrukcích 1-10
11. Napiš dolů větu: Řádně jsem si přečetl všechny instrukce tohoto testu
12. Pro potřeby tohoto testu splň pouze instrukce 1, 2, 12 a 13
13. Odlož pero, tiše seď, nikomu nic neříkej a bav se

3) SACÍ KARTA

Hraje se spíše v kolektivu, vemete kartu a přisajete si ji na pusu - ten vedle musí být rychlý a kartu z vaší pusy odsát na svoji a tak to jde dokola.
Trénujete si tím plíce, ale když vám to nevyjde, což se stává častěji, dáte tomu druhému pusu ...

4) NA PANA NOVÁKA

Počet hráčů: Libovolný

Pomůcky: Šátek

Doba trvání: do 15 minut

Hrající vytvoří kruh, zvolí pana Nováka, jemuž zaváží oči. Ten se postaví do středu kruhu a řekne: "Teď!" Kruh hráčů se začne pohybovat, což činí až do chvíle, kdy střední zavolá: "Stát!" Kruh se zastaví, střední ukáže na některého hráče. Označený hráč musí říct: "Dobrý den, pane Novák." Hlas může ovšem libovolně měnit. Jestliže pan Novák Uhodne, kdo to je, vymění si místa. Neuhodne-li, zkouší to znovu, dokud neuspěje.

Zrcadlové bludiště na Petříně

21. září 2013 v 13:50 | S* |  Zeměpis
Petřínské bludiště je oblíbená dětská a turistická atrakce v zahradě U rozhledny na vrchu Petřín v Praze, v bezprostředním sousedství Petřínské rozhledny.
Tvoří součást dřevěného pavilonu, kterým se na Jubilejní výstavě roku 1891 prezentoval Klub českých turistů. Je to napodobenina gotické brány Špička na Vyšehradě. Stěny chodbiček bludiště tvoří 38 velkých zrcadel, v nichž návštěvník mnohokrát vidí sám sebe. Některá zrcadla jsou navíc zakřivená, takže obraz silně deformují.
Dnes je zde diorama od Karla a Adolfa Liebscherových o délce 10,5 metru zachycující boj se Švédy na Karlově mostě za třicetileté války. Zrcadlové bludiště obohacené o křivá zrcadla bylo do budovy doplněno po přenesení stavby na Petřín roku 1893.

Karlův most

21. září 2013 v 13:20 | S* |  Zeměpis
Karlův most je nejstarší stojící most přes řeku Vltavu v Praze a druhý nejstarší dochovaný most v České republice. V Čechách to byla v pořadí čtvrtá kamenná mostní stavba, po mostu Juditině, Píseckém a Roudnickém.
Karlův most nahradil předchozí Juditin most, stržený roku 1342 při jarním tání ledů. Stavba nového mostu začala v roce 1357 pod záštitou krále Karla IV. a byla dokončena v roce 1402. Praha se stala i díky kamennému mostu významnou zastávkou na evropských obchodních stezkách.
Od konce 17. století bylo postupně na most umístěno 30 převážně barokních soch a sousoší. Původně se mu říkalo jen "kamenný" nebo "pražský" most. Název "Karlův most" se vžil až kolem roku 1870 na základě dřívějšího podnětu Karla Havlíčka Borovského.
Po mostě vede historická královská cesta.

Karlův most spojuje Staré Město s Malou Stranou. Je 515,76 metrů dlouhý a jeho šířka je 9,40 až 9,50 m; výška vozovky je 13 m nad normální hladinou.Je tvořen šestnácti oblouky. Ty mají rozpon mezi 16,62 m (staroměstský břeh) až 23,38 m. Ve své délce je třikrát zalomen a proti proudu je nepatrně vypouklý. Most je založen na mlýnských kamenech, které jsou možná podloženy rošty z dubových pilot.

Petřínská rozhledna

21. září 2013 v 13:04 | S* |  Zeměpis

Petřínská rozhledna je s výškou přes 63,5 metrů jedna z nejznámějších dominant Prahy. Její základna se nachází v nadmořské výšce 324 m n.m. v zahradě U rozhledny na temeni kopce Petřín na Malé Straně v městské části Praha 1.

Jméno pochází ze slova PETRA, což znamená skála. Ale v dávných dobách se tomuto místu také říkalo vrch sv. Vavřince. V závěru 19. století si vybral toto místo Klub českých turistů k postavení rozhledny.
Inspiraci členové klubu nalezli v roce 1889 v Paříži, kde byli uchváceni Eiffelovou věží. Zemská jubilejní výstava, která se měla v Praze konat v roce 1891, realizaci přání klubu urychlila. Autory projektu byli Ing. František Prášil a Ing. Julius Souček z Českomoravské strojírny. Výstavba Petřínské rozhledny trvala pouhých pět měsíců a šest dnů. Na výrobu konstrukce se spotřebovalo 175 tun železa. Šedesátimetrová rozhledna byla neoficiálně zpřístupněna od 28. července 1891 a slavnostní otevření se uskutečnilo 20. srpna téhož roku. Návštěvníci mohli na její vyhlídkovou terasu vystoupat po 300 schodech nebo použít výtah poháněný plynovým, později elektrickým motorem.
Atrakce ovšem vyžadovala, aby se k ní návštěvníci mohli snadno dostat. Od samého počátku tedy Družstvo rozhledny na Petříně uvažovalo o výstavbě lanové dráhy. Tato krátká dopravní stavba má bohatou historii. V průběhu více než sta let se tu provoz na lanovce zahajoval celkem třikrát!

Kromě rozhledu na panoráma Prahy včetně blízkého Pražského hradu se z rozhledny otevírá za jasného počasí daleký rozhled po Čechách. Na severu lze spatřit Říp a České středohoří, na severovýchodě je vidět masiv Krkonoš. Na jihovýchodě je rozhled poměrně omezený, protože jej uzavírají Brdy.

Miley Cyrus - Wrecking Ball (Lyrics Video)

19. září 2013 v 17:37 | S* |  Písničky
Made by Me :)

Statusy na FB / Komenty k fotkám

19. září 2013 v 17:29 | S* |  Statusy na Facebook
Spomienky sú jediné, ktoré nám už nikto neukradne ako človeka, s ktorým sme ich prežili.

Raz ten tvoj princ príde. Možno nepríde na bielom koni a nebude mať prekrásny palác. Ale bude mať teba, len teba a ver, že to bude krajšie ako v rozprávke.

Ten pocit, keď sedíš za kompom a zrazu narazíš na fotku niekoho, koho si mal rád. Začneš si prezerať ďalšie fotky a spomínaš, aké to kedysi bolo... Pustíš si smutnú pesničku, nájdeš si starú konverzáciu a čítaš si čo ste si kedysi písali. Teraz si hovoríš, že tie časy by si chcel vrátiť späť a začnú ti tiecť slzy. Spomínáš si na vaše spoločné plány, ktoré ste mali a na to čo ste spolu zažili. Ale vieš, že už to také nikdy nebude. Premýšľaš prečo už to nie je ako predtým. Kde sa stala tá chyba ? Kde je ten problém? Potom zistíš, že vlastne už to nie je ako predtým len kvôli blbosti. Kvôli blbosti, ktorá už nikdy nejde vrátiť späť...

Nejbolestivější je dívat se do očí tomu, koho máme pořád stejně rádi, i přesto, jak moc nám ublížil.

Nelíbí se Ti jak vypadám ? . . . No tak na mě nečum! Nelíbí se Ti jak se chovám? . . . Tak se do mě neser! . . . Nemáš na nic jinýho než mě pomlouvat ?. . . Tak to je vážně smutný! . .. Sorry ale kvůli tomu, že nejsem člověk podle Tvých představ se vážně nepose*u.

Chcela som, nechcel si. Chceš? Naser si.

Aj keď ťa milujem, vtierať sa ti nebudem.

Nenávidím, když tě zase vidím. Nenávidím, když Tě vidím s ní. Nenávidím, když se na mě podíváš. Nenávidím, když vidím tvůj úsměv. Ale nejvíc nenávidím to, že Tě vůbec nedokážu nenávidět!

"O radost se člověk dělí, zatímco smutek nosí sám."

Niesom narcis, ja som tulipán. Rada sa túlim a som pán!

Chci mít vztah jako tetování..Ze začátku bude bolet, ale vydrží navždy..

Život je jako cesta do kurníku, krátký a posraný:D .

Jediný nebezpečný protivník je člověk, kterého milujeme, protože ten jako jediný zná naše slabá místa - jako jediný nás dokáže opravdu ranit...

Když si člověk moc přeje, kouká z toho leda zasloužené zklamání.

Status na FB ( 'x' Like a vyplním to)

5. září 2013 v 15:50 | S* |  Statusy na Facebook
1: Jaký mám mobil ?
2: Mám sourzence ?
3: Jsem oblíbená ?
4: Líbí se mi někdo ?
5: Jsem ve vztahu ?
6: Jsem štastný ?
7: Zklamal jsem se už v někom ?
8: Měl jsem výčitky svědomí ?
9: Oblíbené číslo ?
1O: Oblíbená barva ?
11: Co právě poslouchám ?
12: Jsem na fb každý den ?
13: Jsem se sebou spokojený ?
14: Poznám takového člověka, který je do mě zamilovaný ?
15: Mám piercing ?
16: Mám tetování ?
17: Zima nebo léto ?
18: Jaro a nebo podzim ?
19: Je takový člověk, kterého nenávidím ?
2O: Barva mých očí ?
21: Co dělám rád ?
22: Moje nejoblíbenější pohádka ?
23: Kouřím ?
24: Barva mých přírodních vlasů ?
25: Kdy mám svátek ?
26: Kdy mám narozeniny ?
27: Moje nejoblíbenější čokoláda ?
28: Mám domácí zvířata ?
29: Oblíbený film ?
3O: Jsem žárlivý tip ?
31: Umím udržet tajemství ?
32: Jméno nejlepší kamarádky / kamaráda ?
33: Chybí mi teď někdo ?
34: Značka mého telefonu ?
35: Oblíbený parfém ?
36: Jedno tajemství ?
37: Jak se jmenuje moje máma ?
38: Jak se jmenuje můj táta ?
39: Oblíbený alkohol ?
4O: Kterou barvu nemám ráda ?
41: Bydlím v domě nebo v bytě ?
42: Pro koho bych i zabíjela ?
43: Mám počítač nebo notebook ?
44: Proč mam facebook ?
45: Počáteční písmeno křestního jména toho, koho chci ?
46: Oblíbené pití ?
47: Oblíbené jídlo ?
48: Udělal jsem už něco v hněvu čeho jsem litoval ?
49: Hrabe mi často ?
5O: Jaké plemeno psa mám ?
51: Jakého psa bych ještě chtěl ?
52: Co dělám ?
53: Škola, nebo práce ?
54: Udělám na facebooku událost v novém roce ?
55: Velmi dobrá/ý kamarádka/kamarád, kterou/kterého jsem poznal na FB ?
56: Byl jsem už v zahraničí ?
57: Čeho se bojím ?
58: Chodím na facebook přes mobil ?
59: Barvy mého pokojíku ?
6O: Kdy má narozeniny můj/moje nejlepší kamarád/ka ?
62: Jaké jídlo mi nechutná ?
63: Je takové zvíře kterého se bojím ?
64: Oblíbený květ ?
65: Oblíbené chlapecké jméno ?
66: Oblíbené dívčí jméno ?
67: Jaké lidi nemám rád ?
68: Miluji Horrory ?
69: Věřím na duchy ?
7O: Stala se už taková tragédie, na kterou nikdy nezapomenu ?
71: Čeho jsem se nejvíce bál v dětství ?
72: Mám takového kamaráda na kterého se vždy můžu spolehnout ?
73: Piju kávu ?
74: Kdybych byl milionář, co bych dělala z penězi ?
75: Jde mi o vzhled nebo o vnitřek ?
76: Na co se podívám jako první na člověkovi ?
77: Koho si vážím nejvíc z přátel na facebooku ?
78: Pomohl bych i neznámé osobě ?
79: Nadávám?
8O: Maluju se ?
81: Co je nejdůležitější na světě ?
82: Co je nejhorší na tomto světě ?
83: Jaké známky mám ve škole ?
84: Slunce nebo měsíc ?
85: Hraju na nějaký nástroj ?
86: Chodím na nějaký tanec ?
87: Přemýšlel jsem už nad tím, že si smažu účet na FB ?
88: S kým jsem byl na Silvestra ?
89: Blondýna, hnědovláska nebo černovláska ?
91: Když jsem poprvé viděla Titanic, plakal jsem ?
92: Jakou barvu má tričko, které mám právě na sobě ?
93: Jakou barvu mají kalhoty, které mám právě na sobě ?
94: Mám v pokoji květ ?
95. Oblíbený seriál ?
97: Lidé, které znám od školky ?
98: Mám v pokoji plakáty ?
99: Udeřil jsem už někoho ?
1OO: Snadno přijdu do rozpaků ?